Marjolein Voslamber wordt per 29 juni 2026 waarnemend directeur-generaal Digitalisering en Overheidsorganisatie bij het ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties. Ze vervult deze functie vanuit ABDTOPConsult. Marjolein neemt voorlopig de taken over van Eva Heijblom, die is voorgedragen als wethouder in Rotterdam.

Zij is sinds april 2023 consultant bij ABDTOPConsult. Daarvoor was zij onder andere directeur Management Development Rijk en ook plaatsvervangend directeur-generaal voor de Algemene Bestuursdienst, directeur Bureau Secretaris-Generaal bij het toenmalige ministerie van Veiligheid en Justitie en raadadviseur VWS bij het ministerie van Algemene Zaken.